Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Duurzame marketing: sterke merken, betere wereld (Nyenrode)

21 januari 2019 - 22 januari 2019

In de nieuwe economie is de positieve maatschappelijke impact van bedrijven de nieuwe business growth driver. Vanuit hun kracht en competenties creëren ze die impact en verbeteren daarmee hun onderscheidend vermogen en concurrentie- en marktpositie. Dat vergt strategische keuzes en heeft consequenties voor de missie, de purpose of de positionering van het bedrijf of merk.

In dit tweedaags executive programma van Nyenrode wordt gekeken hoe bedrijven vanuit stewardship invulling geven aan ondernemen en hoe je dit effectief kunt vertalen naar marketing en merken.

Met André Nijhof, hoogleraar Sustainable Business and Stewardship Nyenrode, en inspirerende cases en sprekers van IKEA en Interface. Beide in de top 5 van corporate leaders in sustainability van Globescan.

Het programma helpt je je eigen visie en de strategie van je bedrijf aan te scherpen en biedt je het handelingsperspectief om daarmee aan de slag te gaan.

  • Je ziet verbanden en ontwikkelt een scherpe, holistische visie op de toekomst van je markt, bedrijf en op de (maatschappelijke) purpose en positionering van je bedrijf of merk.
  • Je weet de relevante maatschappelijke uitdagingen voor jouw bedrijf te identificeren en de strategische consequenties daarvan te bepalen. Je krijgt inzicht in de gewenste transformatie, de aanscherping van je business model of een effectieve (marketing)strategie voor de nieuwe economie en ziet nieuwe kansen voor innovatie.
  • Je leert om vanuit die visie en je eigen rol welke concrete stappen en acties te ondernemen om de gewenste ambities en impact te realiseren.

Wil je meer weten neem dan contact op met Bart Bruggenwirth via bart@b-open.nl of 06-1492 6153. Of kijk hier voor het volledige programma, praktische informatie en aanmelden.

 

Gegevens

Begin:
21 januari 2019
Einde:
22 januari 2019

Organisatoren

Nyenrode
b-open

Locatie

Nyenrode
Breukelen, + Google Maps