- Dit evenement is voorbij.
Workshop Verduurzaam je businessmodel
12 oktober 2018 @ 13:30 - 17:30
€95Wil jij je bedrijf duurzamer maken of wil je starten als sociaal ondernemer?
Kom dan op 12 oktober naar de workshop Verduurzaam je businessmodel van b-open en OutofheToolbox in Social Impact Factory in Utrecht.
Op 12 oktober as. organiseren Bart Bruggenwirth, oprichter van B-open en auteur van ‘Sterke merken, betere wereld’, en Sabine Kerkmeijer en Natalie van Zeeland, oprichters van OutoftheToolbox en auteurs van het boek ‘Van idee naar Start-up’ samen een workshop. Tijdens deze middag doe je nieuwe inzichten en frisse ideeën op voor het ontwikkelen van een businessmodel met een positieve maatschappelijke impact. Tevens maak je kennis met beide boeken en de tools die daarin gebruikt worden.
Deze middag is bedoeld voor ondernemers en managers die met duurzaam ondernemen het verschil willen maken. Of je nu wilt starten als sociaal ondernemer, meervoudige waarde creatie wilt realiseren of als bestaande ondernemer duurzamer wilt worden, tijdens deze inspirerende middag leer je hoe je een duurzaam businessmodel (verder) ontwikkelt en hoe je je daarmee profileert in de markt.
Het programma biedt veel ruimte voor interactie en het onderling uitwisselen van kennis en ideeën. Het aantal deelnemers is daarom beperkt. Meld je dus snel aan!
Datum: vrijdag 12 oktober 2018
Tijd: 13.30 – 17.30 uur
Locatie: Social Impact Factory, Utrecht
Investering: € 95,- excl. BTW
Deelname: stuur een mail met je contact- en factuurgegevens naar info@outofthetoolbox.nl of bart@b-open.nl. Bij onvoldoende deelnemers behouden OutoftheToolbox en b-open zich het recht voor om de workshop te annuleren en het betaalde bedrag te retourneren.
Programma:
- Ontvangst (koffie & thee) & kennismaking
- Introductie – Duurzame business modellen, en relevante trends in MVO en marketing
- Duurzaamheid integreren in je strategie en bedrijfsvoering
- Aan de slag met het ontwikkelen van je duurzame businessmodel
- De marketing van je duurzame businessmodel
- Aan de slag met de marketing van je businessmodel
- Afsluiting & borrel