Workshop: een sterk merk bouwen met maatschappelijke impact
Merken die de wereld mooier maken, inspireren. Maatschappelijke uitdagingen als klimaatverandering, mensenrechten of dierenwelzijn raken de business voor elk bedrijf. Klanten verlangen dat bedrijven daar een bijdrage aan leveren. De positieve maatschappelijke impact biedt kansen om te groeien. De maatschappelijke betekenis of purpose is een essentiële bouwsteen voor een sterker eigentijds merk en biedt inspiratie […]
Congres: bouwen en wonen in een veranderende omgeving
Congres voor de bouw- en afbouwbranche in Circl, Amsterdam. Met key note van Bart Brüggenwirth over de houding van consumenten t.a.v. duurzaamheid en hoe bedrijven daarop effectief en geloofwaardig kunnen inspelen.
Sierteelt marketing event (NIMA Food & Agrimarketing)
"De kracht van duurzaamheid" is de titel van het jaarlijkse Sierteelt marketing event op 16 september, waar Bart Bruggenwirth een key-note zal verzorgen over het geloofwaardig en effectief vermarkten van duurzaamheid. Meer info daarover vind je hier.
Webinar: innoveren in een future proof merk
In februari 2021 gaat de tweede editie van de NIMA Impact Marketing Challenge van start. Volg het webinar op 6 oktober en leer alles over de challenge, word geïnspireerd door de sprekers (o.a. Too good to go) en de winnaar van de vorige editie. Maak kennis met de NIMA Impact Marketing Challenge! Het webinar en de […]
Changemakers in Retail
Trots om weer in de line up te staan van Changemakers in Retail. Met dit jaar als thema "The business case for sustainability" ga ik een sessie verzorgen over het effectief bereiken van de consument en het bouwen van sterkere merken voor een betere wereld.
Ronde tafeldiscussie duurzame marketing
Aanschuiven aan deze ronde tafel voor senior marketeers en duurzaamheidsmanagers kan alleen op uitnodiging. De deelnemers wisselen met hun peers ervaringen uit, leren van elkaar en discussiëren over de ontwikkelingen in duurzame marketing. Max. 8 deelnemers, zodat er veel ruimte voor interactie is. Interesse om aan te schuiven? Neem dan contact op met bart@b-open.nl (tel […]
10e Sierteelt Marketing Event
Kinepolis LeidschendamDeze 10e editie staat vooral in het teken van vooruitgang met het thema ‘Marketing & Sales Synergie: de Route naar 2030’. Daarvoor zijn de beste sprekers van de afgelopen events weer uitgenodigd om de deelnemers te inspireren. Met Bart Brüggenwirth in deze speciale line up met de boodschap dat duurzaamheid niet kan ontbreken in een […]
Profit vs planet (Beeckestijn)
Beeckestijn Business School Leusderend 30, LeusdenCollege van Bart Brüggenwirth over de rol van duurzaamheid en ESG binnen marketing, als onderdeel van de post-Master opleiding Strategisch Marketing Management van Beeckestijn, die start op 15 oktober 2024.
Masterclass Duurzaamheid/ESG en Marketing
Grytte Bloemenheuvel Hoofdstraat 25, Driebergen-Rijsenburg, NederlandAls marketeer wil je impact maken. Voor je bedrijf, je klanten en de maatschappij! Je bedrijf zet al stappen op het gebied van duurzaamheid en ESG. Maar wat is je rol hierbij als marketeer en welke marktkansen bieden duurzaamheid en ESG? In deze masterclass ontdek je hoe jij je impact kunt vergroten en hoe je […]
Masterclass Duurzaamheid/ESG en Marketing
Grytte Bloemenheuvel Hoofdstraat 25, Driebergen-Rijsenburg, NederlandAls marketeer wil je impact maken. Voor je bedrijf, je klanten en de maatschappij! Je bedrijf zet al stappen op het gebied van duurzaamheid en ESG. Maar wat is je rol hierbij als marketeer en welke marktkansen bieden duurzaamheid en ESG? In deze masterclass ontdek je hoe jij je impact kunt vergroten en hoe je […]