Inspiratiesessie Sterke merken, betere wereld voor HBO docenten (gratis)
Op vrijdag 16 maart 2018 organiseert Vakmedianet samen met Bart Brüggenwirth een inspiratieochtend rondom Sterke merken, betere wereld. Dit boek eindigde onlangs in de top 3 van PIM Marketing Literatuurprijs 2017 en staat op de longlist van het Managementboek van het Jaar. Het boek is bij uitstek geschikt voor gebruik in het hoger onderwijs. Tijdens deze […]
Changemakers in retail
UtrechtStaan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Waar kan jouw bedrijf het verschil maken? Ontmoet pioniers en krijg praktische handvatten voor nieuwe businessmodellen, innovatie en leiderschap. Maak het verschil. Met presentatie van Bart Bruggenwirth over het creëren van sterke merken voor een betere wereld
Nationaal Kwaliteitscongres: Purpose & Impact
Als kwaliteitsprofessional ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van én in je organisatie. Maar hoe zorg je écht voor betekenisvol kwaliteitsmanagement en hoe maak je het verschil? Hoe zet je je eigen kwaliteiten, enthousiasme en persoonlijke ervaring in? En hoe zorg je voor de juiste energie, haal je het beste uit je mensen en zorg […]
Workshop MVO voor Peoplehouse
Peoplehouse organiseert eind september /begin oktober drie inspirerende workshops om futureproof te worden. Op 5 oktober verzorgt b-open de sessie over MVO. Mis hem niet! Aanmelden kan via ellen.visser@people-house.nl. Peoplehouse creëert het bedrijf van de toekomst met de ondernemer van de toekomst. Samen ontwikkelen wij producten en diensten die de wereld mooier maken.
Workshop Verduurzaam je businessmodel
Social Impact Factory in UtrechtWil jij je bedrijf duurzamer maken of wil je starten als sociaal ondernemer? Kom dan op 12 oktober naar de workshop Verduurzaam je businessmodel van b-open en OutofheToolbox in Social Impact Factory in Utrecht. Op 12 oktober as. organiseren Bart Bruggenwirth, oprichter van B-open en auteur van ‘Sterke merken, betere wereld’, en Sabine Kerkmeijer en Natalie […]
Meet & Greet MVO Nederland
Voor nieuwe partners van MVO Nederland om te ontdekken welke mogelijkheden en kansen het netwerk biedt. Met workshop 'communiceren over je MVO-beleid' door Bart Brüggenwirth, oprichter van b-open.
NIMA Impact Marketing Challenge
In het voorjaar van 2019 vindt de eerste editie plaats van de NIMA Impact Marketing Challenge. In dit vijfdaagse ontwikkelingsprogramma, ontwikkelen jonge marketingprofessionals een nieuwe propositie of strategie voor de eigen organisatie met een duidelijke maatschappelijke impact. In de challenge leren de marketingtalenten om een propositie te ontwikkelen met meerwaarde voor de maatschappij, de doelgroep […]
Stationscollege: Klanten winnen en binden met duurzaam ondernemen
Gratis college in de StationsHuiskamer op station Rotterdam Centraal. Dit college is onderdeel van de reeks Stationscolleges in de Stationsbibliotheek op Rotterdam Centraal, georganiseerd in samenwerking met Nyenrode.
PIM: Over Merken met een purpose, marketing met impact
Themasessie van PIM Platform Innovatie in Marketing. In het prachtige duurzame pand van a.s.r. in Utrecht. De avond start met een presentatie van Bart Brüggenwirth over het verbinden van merken, mensen én maatschappij. Gevolgd door twee praktijkcases van a.s.r. en Shell. Ja, Shell!
MarketingTroonrede 2019: impact van marketing op mens, markt en maatschappij
Aan de vooravond van een nieuw decennium laat de MarketingTroonrede dit jaar haar licht schijnen over de impact van marketing op mens, markt en maatschappij. De MarketingTroonrede 2019 wordt op 24 september a.s. uitgesproken door Daniëlle de Jonge – auteur van het recent verschenen boek ‘Extreem Klantgericht’. Bart Bruggenwirth zal samen met Gerrit Piksen van […]