Meet & Greet MVO Nederland
Voor nieuwe partners van MVO Nederland om te ontdekken welke mogelijkheden en kansen het netwerk biedt. Met workshop 'communiceren over je MVO-beleid' door Bart Brüggenwirth, oprichter van b-open.
NIMA Impact Marketing Challenge
In het voorjaar van 2019 vindt de eerste editie plaats van de NIMA Impact Marketing Challenge. In dit vijfdaagse ontwikkelingsprogramma, ontwikkelen jonge marketingprofessionals een nieuwe propositie of strategie voor de eigen organisatie met een duidelijke maatschappelijke impact. In de challenge leren de marketingtalenten om een propositie te ontwikkelen met meerwaarde voor de maatschappij, de doelgroep […]
Stationscollege: Klanten winnen en binden met duurzaam ondernemen
Gratis college in de StationsHuiskamer op station Rotterdam Centraal. Dit college is onderdeel van de reeks Stationscolleges in de Stationsbibliotheek op Rotterdam Centraal, georganiseerd in samenwerking met Nyenrode.
PIM: Over Merken met een purpose, marketing met impact
Themasessie van PIM Platform Innovatie in Marketing. In het prachtige duurzame pand van a.s.r. in Utrecht. De avond start met een presentatie van Bart Brüggenwirth over het verbinden van merken, mensen én maatschappij. Gevolgd door twee praktijkcases van a.s.r. en Shell. Ja, Shell!
MarketingTroonrede 2019: impact van marketing op mens, markt en maatschappij
Aan de vooravond van een nieuw decennium laat de MarketingTroonrede dit jaar haar licht schijnen over de impact van marketing op mens, markt en maatschappij. De MarketingTroonrede 2019 wordt op 24 september a.s. uitgesproken door Daniëlle de Jonge – auteur van het recent verschenen boek ‘Extreem Klantgericht’. Bart Bruggenwirth zal samen met Gerrit Piksen van […]
Workshop: een sterk merk bouwen met maatschappelijke impact
Merken die de wereld mooier maken, inspireren. Maatschappelijke uitdagingen als klimaatverandering, mensenrechten of dierenwelzijn raken de business voor elk bedrijf. Klanten verlangen dat bedrijven daar een bijdrage aan leveren. De positieve maatschappelijke impact biedt kansen om te groeien. De maatschappelijke betekenis of purpose is een essentiële bouwsteen voor een sterker eigentijds merk en biedt inspiratie […]
Congres: bouwen en wonen in een veranderende omgeving
Congres voor de bouw- en afbouwbranche in Circl, Amsterdam. Met key note van Bart Brüggenwirth over de houding van consumenten t.a.v. duurzaamheid en hoe bedrijven daarop effectief en geloofwaardig kunnen inspelen.
Sierteelt marketing event (NIMA Food & Agrimarketing)
"De kracht van duurzaamheid" is de titel van het jaarlijkse Sierteelt marketing event op 16 september, waar Bart Bruggenwirth een key-note zal verzorgen over het geloofwaardig en effectief vermarkten van duurzaamheid. Meer info daarover vind je hier.
Webinar: innoveren in een future proof merk
In februari 2021 gaat de tweede editie van de NIMA Impact Marketing Challenge van start. Volg het webinar op 6 oktober en leer alles over de challenge, word geïnspireerd door de sprekers (o.a. Too good to go) en de winnaar van de vorige editie. Maak kennis met de NIMA Impact Marketing Challenge! Het webinar en de […]
Changemakers in Retail
Trots om weer in de line up te staan van Changemakers in Retail. Met dit jaar als thema "The business case for sustainability" ga ik een sessie verzorgen over het effectief bereiken van de consument en het bouwen van sterkere merken voor een betere wereld.