nieuws
Hoe geef je invulling aan de maatschappelijke betekenis van je merk?
Een sterker merk creëren door maatschappelijke relevantie een rol in de positionering te geven. Het is niet meer de vraag óf de maatschappelijke betekenis een rol in de positionering van mainstream merken speelt. De vraag is hoe je daaraan invulling geeft en daarmee...
Kort verslag lancering ‘Sterke merken, betere wereld’
13 juni was de lancering van mijn nieuwe boek ‘Sterke merken, betere wereld’. Met een fantastische line up van change makers Maria van der Heijden (MVO Nederland), Anniek Mauser (Unilever), Frans Spekking (Interface), Marius Smit (Plastic Whale) en Talitha Muusse als...
Lancering Sterke merken, betere wereld. Mensen maken het verschil
Wat een feest om met deze kanjers de lancering van mijn nieuwe boek te vieren. Dank Maria van der Heijden, Anniek Mauser, Frans Spekking, Marius Smit en Talitha Muusse voor jullie geweldige bijdragen aan deze bijzondere dag. MVO is mensenwerk. Oprechte intentie is...
Boeklancering 13 juni
In Sterke merken, betere wereld laat Bart Brüggenwirth zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. In negen praktijkcases delen change agents van onder andere Eneco, Unilever, Triodos Bank en DSM hun afwegingen, ervaringen en tips. En met de ‘open...