Consument let meer op de kleintjes en minder op duurzaamheid. Download gratis rapport Monitor Merk & Maatschappij 2022

 

Nieuw perspectief om betekenis en waarde te creëren. Zo doe je dat!

Duurzaam innoveren? Download de whitepaper 'From purpose to practice'

Je merk, mensen en maatschappij verbinden? Lees het boek 'Sterke merken, betere wereld'

b-open

Merken met een missie verder helpen. Door merken, mensen én maatschappij met elkaar te verbinden. Building better brands for a better world. Dat is waar we voor staan. Al sinds 2003 begeleiden we bedrijven bij het (her)ontdekken en activeren van hun maatschappelijke betekenis. En betere marktposities te creëren. Zo benutten we de kracht van bedrijven en marketing om bij te dragen aan een betere wereld.

nieuws

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

Consument kritisch over duurzaamheid bij bedrijven

9 oktober 2019 - De Nederlandse consument is kritisch over de duurzame inspanningen van bedrijven. Driekwart van de consumenten vindt dat bedrijven positief moeten bijdragen aan de maatschappij, het milieu en het welzijn van mensen. Slechts 29% vindt echter dat...

Lees meer

Marketeer, pak je rol in MVO

24 juli 2019 - Interview met Bart in MarketingTribune over de wijze waarop marketeers MVO, duurzaamheid en purpose kunnen oppakken. Als aankondiging van zijn presentatie tijdens de PIM-bijeenkomst. Het interview lees je hier.

Lees meer

publicaties

agenda

contact

3 + 5 =