b-open
diensten
nieuws
Marketeer, pak je rol in MVO
24 juli 2019 - Interview met Bart in MarketingTribune over de wijze waarop marketeers MVO, duurzaamheid en purpose kunnen oppakken. Als aankondiging van zijn presentatie tijdens de PIM-bijeenkomst. Het interview lees je hier.
E-bundel “Merken, neem stelling!”
Nu gebundeld! Bloemlezing van prikkelende columns van Bart Bruggenwirth over marketing en maatschappelijke impact, die eerder verschenen zijn in RetailTrends. Boordevol praktische tips en voorbeelden. Zomerse lectuur voor je vakantie. Hieronder kun je hem lezen of als...
publicaties
Consument waardeert duurzaamheid bij merken steeds meer
10 november 2020 - Uitkomsten van de Monitor Merk & Maatschappij 2020. Bij steeds meer consumenten neemt het vertrouwen in merken toe als ze laten zien dat ze een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij. Dit geldt voor bijna zes van tien consumenten,...
De maatschappelijke rol van je merk in vier strategische keuzes
10 juni 2020 - Mensen zijn zich door de coronacrisis bewuster geworden van de manier waarop we ons tot elkaar en tot de natuur verhouden. Ze verwachten van bedrijven dat die hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. Maar liefst zeven op de tien consumenten...
agenda

contact
