publicaties

Openheid is de nieuwe basis van zakelijk succes (M4)

Interview met Bart Bruggenwirth het magazine van Multicopy. Hij schets daarin de trend dat consumenten steeds kritischer worden ten aanzien van MVO claims en dat je oprechte en eerlijke communicatie key is. Het magazine bevat tevens een artikel over b-open klant...

Lees meer

Bewijs het maar! (P+)

Uitgebreid interview met Bart Bruggenwirth en Jeroen Meijering in P+. Aan de hand van de uitkomsten van Dossier Duurzaam geven zij aan hoe bedrijven in verschillende sectoren (auto's, food, banken) kunnen inspelen op MVO-thema's die consumenten belangrijk vinden. lees...

Lees meer

Verkoop duurzaamheid niet te hip (FD)

Bedrijven die hun positie willen versterken met een groen imago dienen zich bewust te zijn van de gevaren. Hoe bouw je een sterk merk met MVO? Naar aanleiding van zijn artikel gaf Bart Bruggenwirth diezelfde dag een interview op BNR Nieuwsradio. lees het artikel

Lees meer

The CSR brand positioning grid

Hoofdstuk uit het boek “Management Models for Corporate Social Responsibility (CSR): A Comprehensive Overview”, November 2006 Dit omvangrijke boek, dat onder redactie van Jan Jonker is verschreven in november 2006, omvat een schat aan praktische tools voor duurzaam...

Lees meer