b-open
diensten
nieuws
‘Sterke merken, betere wereld’ in top 3 PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Leusden, 28 november 2017 - ‘De marketingorganisatie van de toekomst’ van Rob Beltman is verkozen tot het beste marketingboek van 2017. Dat heeft het Platform Innovatie in Marketing (PIM) vanavond bekendgemaakt. De ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ is dit jaar voor de...
‘Sterke merken, betere wereld’ genomineerd voor PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft vandaag de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekend gemaakt. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn, in willekeurige volgorde, de volgende 10 boeken genomineerd voor de PIM Marketing...
publicaties
Sterke merken, betere wereld. De maatschappelijke betekenis als nieuw perspectief voor je merk
In zijn boek Sterke merken, betere wereld laat Bart Brüggenwirth zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. In negen praktijkcases delen change agents van Eneco, Unilever, a.s.r., ANWB, Triodos Bank, FrieslandCampina, DSM, Interface en Plastic...
Zo laat je consumenten zonder schuldgevoel achter (Retailtrends)
Artikel in Retailtrends als teaser voor congres Changemakers in Retail. lees artikel
agenda
contact